БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ Про Бюро Подяки Корисно знати Наш прайс Замовити переклад Контакти
  • (044) 599 5290
  • Письмовий переклад. Терміново. Переклад документів. Апостиль. Apostille. Нотаріальне засвідчення та легалізація.






СПОЛУЧЕННІ ШТАТИ АМЕРИКИ
Характерними рисами американців е індивідуалізм і енергійність, уміння ставити мету і досягати її. Вони жорстко захищають свої особисті права й інтереси, а також інтереси своїх компаній. Переговори ведуть інтенсивно, не гаючи часу на порожні формальності. Прагматичні, цілеспрямовані, напористі американські бізнесмени прагнуть відразу «взяти вола за роги». Під час ділової бесіди вони приділяють увагу не лише загальним питанням, але і деталям, пов'язаним з виконанням угоди. 

He можна сказати, що американці педантичні: просто вони вважають, що в бізнесі немає несуттєвих деталей. Тому до переговорів американські підприємці готуються дуже ретельно. Велику увагу вони також приділяють розподілу функцій учасників переговорів.

Професіоналізм - риса, що вирізняє американських бізнесменів. В американській делегації ви навряд чи зустрінете некомпетентну людину. Американці завжди пам'ятають: «час - гроші» і живуть за розкладом. На ділову зустріч у Сполучених Штатах Америки завжди приходять вчасно. Особливо суворо цього дотримуються на Східному узбережжі (від Вашингтона до Бостона).  На заході   (який   ще   порівняно  недавно  називали   «диким»  запізнення, при наявності поважної причини, допускаються.

На переговорах американські бізнесмени часто займають тверду позицію, використовуючи метод позиційного торгу; у разі виникнення труднощів звертаються до використання пакета. Під час переговорів спершу узгоджують загальні межі можливої угоди і тільки потім проробляють деталі. Європейцям і бізнесменам з Азії їхній стиль часто здається занадто грубим, агресивним, егоїстичним. Розумніше не ображатися на американських партнерів, а сприймати їх такими, які вони є, і платити їм тією ж монетою. Атакуючи партнера, американець припускає, що той керується тими ж правилами, що і він сам. Американці з дитинства виховують у собі азарт та в витривалість, дуже люблять змагатися і постійно змагаються один з одним. Досягнення, рекорди, спортивний азарт - це їхня стихія.

Американцям властива демократичність у спілкуванні й у манері одягатися. Члени американської делегації часто звертаються друг до друга просто на ім'я, навіть якщо різниця у віці і статусі між ними значна. Американці, що беруть участь у переговорах, мають набагато більше повноважень при ухваленні остаточного рішення, ніж, наприклад, члени китайської делегації.  Правилами протоколу більшість американських бізнесменів схильні нехтувати.

Американці можуть показати товар лицем, уміло розрекламувати достоїнства своєї компанії і переконати партнерів у вигідності угоди. Тому, якщо ви не зумієте переконливо довести, що переговори вигідніше вести саме з вами, то американці можуть почати підшукувати собі іншого партнера. Діловим людям, які налагоджують контакти з американськими бізнесменами, варто мати при собі кілька екземплярів CV (абревіатура латинського вислову «curriculum vitae», що означає «опис життєвого шляху»). У CV міститься інформація про вашу освіту, наявність учених ступенів і звань, титулів; про посади, що ви коли-небудь обіймали - словом, основні віхи вашої біографії.

Американці звичайно ставлять багато питань, іноді - особистих. Вони можуть видатися нетактовними, але не ображайтеся: це - вияв щирого інтересу до вас. Американці дружелюбні, але дружбу трактують своєрідно. Своїх друзів вони поділяють на «друзів по роботі», «друзів по відпочинку», «друзів родини» і т.п. Якщо, прибувши до США, ви хочете зустрітися із своїми американськими друзями, сповістіть їх про свій приїзд і чекайте, поки вас запросять.

На діловому прийомі можна розмовляти про родину і хобі. Такі теми, як політика і релігія, краще не обговорювати. Небагатослівних співрозмовників і пауз у розмові американці не люблять. Жителі США дуже стурбовані своїм здоров'ям і тому палять усе менше і менше. 3 міцних напоїв полюбляють пиво. У коктейлях зазвичай більше льоду, ніж самого напою.

Тости виголошують досить рідко. Перед тим, як випити, американці вимовляють «чіез» або «прозит». Ділові прийоми, а також самі переговори в США досить нетривалі. До себе додому американці запрошують рідко. Якщо така пропозиція надійшла, це означає, що господар дуже зацікавлений у цьому. Гостю варто принести пляшку вина або сувенір.

У ділових жінках американцям подобається яскравий, ретельно накладений макіяж і коротка зачіска.

Службові приміщення зазвичай тримають відчиненими. У США дотримуються  правила:   «американець  на  службі зобов'язаний бути в розпорядженні людей довкола».
 
Розмовляють американці дуже голосно. Британська манера говорити приглушеним голосом у них править за «шепотінням» і викликає ворожість і підозру. Похитування пальцем може виражати легкий осуд, погрозу або заклик прислухатися до сказаного. Піднятий вгору великий палець означає «усе гаразд». Але якщо викинути великий палець вгору різко - це вже нецензурний жест.

Дистанція під час бесіди - велика (однак негри-американці та вихідці з Латинської Америки люблять розмовляти на близькій відстані). 


(044) 599-5290